Appamada e-poes müüakse Wills London kaubamärki kandvaid veganjalatseid.

Toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda Wills London rahvusvahelise veebipoe omadest.

Appamada e-poe kontakt: helen@appamada.ee.

1. ÜLDINE

1.1. Tingimused kehtivad www.appamada.ee müügikeskkonna (E-pood) omaniku Appamada OÜ (Kaupmees), J. Vilmsi 5 10126 Tallinn, Eesti, registrikood 12963436, käibemaksukohuslase kood EE101854773, helen@appamada.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.

1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

2. HIND

2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.

2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.

2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE

3.1. Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel ja nupu „Lisa korvi“ vajutamist.

3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.

3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Mine kassasse“ – klient suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Peale vajalike andmete sisestamist suunatakse klient makseviisi valiku lehele.

3.4. Tellimus loetakse vormistatuks peale arve tasumist.

3.5. Peale arve tasumist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.

4. TASUMINE

4.1. Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.

4.2. Kliendil on võimalik kasutada tasumiseks Visa ja MasterCard deebet- ja krediitkaarte ja tasuda Eesti pangalinkidega (Swedbank, SEB, Nordea, Danske Bank, Krediidipank, LHV). Tellimuse kinnitamisel suunatakse Teid panka, kus ootab ees eeltäidetud maksekorraldus. Arveid saab vaadata ja välja printida Minu konto alt. Antud makseid vahendab Maksekesus AS.

4.3. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas, mida vahendab Maksekeskus AS.

4.4. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus, kauba kättetoimetamisel lisatakse saadetisele arve.

5. TOODETE TARNIMINE

5.1. Appamada e-pood tarnib kaupa Eestisse. Kauba tarne väljaspoole Eestit lepitakse kokku eraldi, selleks palun eelnevalt ühendust võtta helen@appamada.ee

5.2. Tooted tarnitakse kliendile Omniva poolt pakutava kullerteenuse ja Omniva pakiautomaadi vahendusel.

5.3. Kui teisiti ei märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest klient. Sõltuvalt transpordi valikust on saadetise tasu:

Kulleriga märgitud sihtpunkti Eestis: € 4,90.

Omniva pakiautomaati Eestis: € 2,90.

Üle € 100 tellimustele on kohaletoimetamine tasuta.

5.4. Tellimused laos olevale kaubale käsitletakse ning postitatakse reeglina järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise ajad Eestis on 1-3 tööpäeva (soodusmüügi ajal kuni 10 tööpäeva)

5.5. Tellimused, mis on tehtud järeltellimusel kaubale, toimetatakse kohale reeglina 8-12 tööpäeva jooksul.

6. TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE

6.1. Kliendil on õigus tehingust taganeda 365 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist (v.a. toote puuduste ilmnemisel, vt. alapunkt „Garantii“). Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.

6.2. Klient on kohustatud toote tagastama Kaupmehele 14 päeva jooksul peale tagastussoovist teada andmist.

6.3. Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga. Tagastus aktsepteeritakse koos tagastusvormiga.

6.4. Toote tagastamise postikulud kannab Klient.

6.5. Toote tagastamine pakiautomaadi abil:

• Lisa saadetise hulka täidetud tagastusvorm.

• Mine lähima pakiautomaadi juurde

• Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“

• Kui kliendil on õigus tasuta tagastamisele, siis sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tasuta tagastuskood

• Kleebi väljatrükitud aadresskaart pakile. Aadresskaardi leiad makseterminali all olevast sahtlist

• Pane pakk avanenud kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“

• Soovi korral prindi välja kviitung

• Kui pakil on triipkood, piisab pärast paki tagastamise valikut triipkoodi skaneerimisest. Tasub teada! Paki numbri saad sisestada ka käsitsi.

6.6 Toote tagastusaadress:

Appamada OÜ

Pirita postkontor

Rummu tee 4

+372 5515016

helen@appamada.ee
11911 Tallinn, Eesti

6.7 Toote tagastusvorm lae alla siit.

7. KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE

7.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või samuti tühistada.

7.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 14 päeva jooksul.

8. GARANTII

8.1. Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Kaupmees 2 aasta jooksul alates toodete toimetamisest kliendile.

8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.

8.3. Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.

8.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Kaupmehe kulul.

8.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.

8.6. Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:

8.6.1. Toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;

8.6.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel;

8.6.3. Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

9. PRIVAATSUSPOLIITIKA JA MUUD TINGIMUSED

9.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.

9.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.

9.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.